S’endega el projecte europeu IMAILE

Actiu
Compartir

L’Ajuntament de Viladecans forma part del projecte europeu IMAILE (Innovative Methods for Award procedures in ICT Learning Europe), l’objectiu del qual és proveir d’un Entorn Personal d’Aprenentatge (PLE) als professors de ciències, matemàtiques i tecnologia de l’escola primària i secundària. Aquest nou programari d’Entorns Personals d’Aprenentatge haurà de ser operatiu a qualsevol dispositiu i ajudarà als nens i nenes de primària i secundària a adquirir les competències educatives necessàries de forma personalitzada en les assignatures de ciències, matemàtiques i tecnologia. El disseny d’aquest software es realitzarà de forma conjunta amb la resta de membres del projecte. Cadascun d’ells formarà el seu propi grup de treball per dissenyar aquells continguts que més s’adeqüin a les necessitats educatives de l’entorn. El projecte IMAILE està format per un consorci del que formen part deu membres de diferents països europeus: Suècia, Finlàndia, Alemanya, Hongria, Portugal, Àustria i, Viladecans, com a únic representant espanyol . A Viladecans, el disseny del l’Entorn Personal d’Aprenentatge es realitzarà conjuntament amb professors i professores de les escoles i instituts de la ciutat i experts en aquest conjunt d’eines d’aprenentatge. Hi col·laborarà també el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. La ciutat de Viladecans és pionera a nivell català i espanyol en formar part d’un projecte europeu d’innovació educativa que proveirà a tots els alumnes de primària i secundària de la ciutat d’un Entorn Personal d’Aprenentatge a mida. Logo IMAILE

Responsable: Marina Jarque

Adreça electrònica: mjarquef@viladecans.cat

Telèfon: 93 635 18 00

Participants: Professors i professores de secundària de ciències, matemàtiques i tecnologia

Àmbit del projecte: Docents

Enllaços d'interés:

Workshop Entorns Personals d’Aprenentatge (20 maig 2014)

Descripció:

Responsable: Ajuntament de Viladecans

Adreça electrònica: icapellam@viladecans.cat

Telèfon: 93 635 18 02

Participants: Professors/es de secundària de ciències, matemàtiques i tecnologia

Àmbit de l’acció: Docents

Enllaços:

Trackbacks/Pingbacks

  1. Learning analytics: una nova forma d’optimitzar l’aprenentatge | Xarxa d'Innovació Educativa - 20/05/2016

    […] objectiu la implementació d’una plataforma PLE, per a la personalització de l’aprenentatge  veure el link. Aquesta plataforma incorporarà dues de les innovacions més recents en educació, el Learning […]

Deixa un comentari